TRANSPARÈNCIA I BON GOVERN

CONTRACTACIÓ PÚBLICA

Òrgan de contractació

L’òrgan de contractació de la FUNDACIÓ CIUTAT DE VILADECANS serà el Gerent Joan Bassolas Ferran amb DNI 37363344M per a contractes amb Valor Estimat (VEC) igual o inferior a 50.000€, i el Patronat per aquells contractes amb VEC superior.

Les funcions de l’òrgan de contractació seran assignades per les presents IIC i, amb caràcter enunciatiu, però no limitatiu, les següents:

  1. Iniciar l’expedient, si s’escau
  2. Aprovar l’expedient de contractació.
  3. Aprovar els Plecs de Clàusules Administratives i de Prescripcions Tècniques Particulars.
  4. Designar els membres de la Mesa de Contractació, i altres òrgans si s’escau.
  5. Excloure les ofertes anormals o desproporcionades sense perjudici que aquesta tasca pugui estar delegada a les meses de contractació.
  6. Adjudicar i signar el contracte.
  7. Resoldre l’adjudicació del contracte i interpretar i modificar el contracte., si s’ha previst als plecs.

L’òrgan de govern de la Fundació, podrà determinar per l’adjudicació de determinats procediments atenent a la seva quantia, que l’òrgan de contractació recaigui sobre persona i/o càrrec diferent a aquell establert al primer paràgraf, sempre i quan disposi de l’oportú apoderament per a l’exercici d’aquestes facultats.

Perfil del contractant

 

-11/FCV/2024- Contracte de serveis consistents en la retransmissió audiovisual (streaming) de la final de ‘Ciencia en Acción’, corresponent a l’exposició dels projectes seleccionats per a la final i l’acte de lliurament de premis.

Contracte de serveis consistents en la retransmissió audiovisual (streaming) de la final de ‘Ciencia en Acción’, corresponent a l’exposició dels projectes seleccionats per a la final i l’acte de lliurament de premis.

Documentació dela licitació:

  1. Informe Tècnic d’Adjudicació
  2. Plec de Clàusules Administratives
  3. Contracte

 

-10/FCV/2024- Contracte de subministrament de sis impressores 3D de filament monocolor i dues impressores de filament de quatre colors (Lot 1); i subministrament de dues impressores 3D d’argila ceràmica (Lot 2).

Contracte de subministrament de sis impressores 3D de filament monocolor i dues impressoresde filament de quatre colors (Lot 1); i subministrament de dues impressores impressores 3D d’argila ceràmica (Lot 2).

Documentació dela licitació:

  1. Informe Tècnic d’Adjudicació
  2. Plec de Clàusules Administratives
  3. Contracte


– 09/FCV/2024- Contractació mitjançant procediment d’adjudicació directa dels serveis consistents en la creació del Brand book, creativitats i disseny web de ‘Ciencia en Acción’ (Lot 1) i servei de retransmissió audiovisual de la final de ‘Ciencia en Acción’ corresponent a l’exposició dels projectes seleccionats per a la final i l’acte de lliurament de premis (Lot 2).

Contractació mitjançant procediment d’adjudicació directa dels serveis consistents en la creació del Brand book, creativitats i disseny web de ‘Ciencia en Acción’ (Lot 1) i servei de retransmissió audiovisual de la final de ‘Ciencia en Acción’ corresponent a l’exposició dels projectes seleccionats per a la final i l’acte de lliurament de premis (Lot 2).

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 6/09/2024 A LES 14.00 HORES.

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules Tècniques
  2. Plec de Clàusules Administratives
  3. Informe Tècnic d’Adjudicació
  4. Contracte


-08/FCV/2024- 
Contractació de la prestació del càtering per a la jornada d’intercanvi de bones pràctiques del projecte ‘La creació digital com a eina de transformació educativa’.

Contractació de la prestació del càtering per a la jornada d’intercanvi de bones pràctiques del projecte ‘La creació digital com a eina de transformació educativa’.

Documents de la licitació:

  1. Condicions Generals de la Contractació
  2. Resolució Administrativa


-07/FCV/2024- Procediment obert simplificat abreujat per a la contractació del subministrament de dispositius de realitat virtual

Procediment obert simplificat abreujat per a la contractació del subministrament de dispositius de realitat virtual

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 30/08/2024 A LES 14.00 HORES.

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules Tècniques
  2. Informe Tècnic d’Adjudicació

 

-06/FCV/2024- Contractació de subministrament i d’instal·lació de mobiliari pel Hub Montserratina.

Contractació de subministrament i d’instal·lació de mobiliari pel Hub Montserratina.

Documents de la licitació:

  1. Informe Tècnic d’Adjudicació
  2. Plec de Clàusules Administratives

 

-04/FCV/2024- Adjudicació dels serveis consistents en l’assessorament jurídic de la Fundació en matèria de contractació, per procediment d’adjudicació directa per raó de l’import i l’exclusivitat.

Adjudicació dels serveis consistents en l’assessorament jurídic de la Fundació en matèria de contractació, per procediment d’adjudicació directa per raó de l’import i l’exclusivitat.

  1. Oferta d’Assitència Jurídica
  2. Adjudicació del Servei
  3. Contracte


– 03/FCV/2024- Contractació de serveis consistents en el disseny d’espais maker i espais audiovisuals en el marc de la implementació del projecte ‘La creació digital com a eina de transformació educativa’ finançat en el marc del pla de recuperació, transformació i residència (PRTR) amb fons next generation EU.

Contractació de serveis consistents en el disseny d’espais maker i espais audiovisuals en el marc de la implementació del projecte ‘La creació digital com a eina de transformació educativa’ finançat en el marc del pla de recuperació, transformació i residència (PRTR) amb fons next generation EU.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 27/05/2024 A LES 14.00 HORES.

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules Tècniques
  2. Plec de Clàusules Administratives
  3. Informe Tècnic d’Adjudicació
  4. Contracte

 

– 01/FCV/2024- Procediment obert simplificat abreujat no subjecte a regulació harmonitzada per a adjudicar el contracte dels serveis consistents en la dinamització de les xarxes socials del projecte compra 08840 (EXP. NÚM. 01/FCV/2024).

Procediment obert simplificat abreujat no subjecte a regulació harmonitzada per a adjudicar el contracte dels serveis consistents en la dinamització de les xarxes socials del projecte compra 08840 (EXP. NÚM. 01/FCV/2024).

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 16/05/2024 A LES 14.00 HORES.

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules Tècniques
  2. Plec de Clàusules Administratives
  3. Informe Tècnic d’Adjudicció
  4. Contracte


– 06/FCV/2023 – C
ontractació mitjançant procediment obert simplificat abreujat i tramitació ordinària, dels serveis de subministrament d’equips de fabricació digital previstos en el projecte “La creació digital com a eina de transformació educativa”, finançat per la unió europea, NEXT-GEMERATION EU.-

Contractació mitjançant procediment obert simplificat abreujat i tramitació ordinària, dels serveis de subministrament d’equips de fabricació digital  previstos en el projecte “La creació digital com a eina de transformació educativa”, finançat per la unió europea, NEXT-GEMERATION EU.-

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 08/01/2024 A LES 23.59 HORES.

AMPLIAT EL TERMINI FINS EL 20 DE GENER A LAS 14.00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Plec de Clàusules Administratives.
  3. Resolució d’adjudicació

 

– 05/FCV/2023 – Contractació mitjançant procediment obert simplificat abreujat i tramitació ordinària, dels serveis de subministrament d’equips audiovisuals previstos en el projecte “La creació digital com a eina de transformació educativa”, finançat per la unió europea, NEXT-GEMERATION EU.-

Contractació mitjançant procediment obert simplificat abreujat i tramitació ordinària, dels serveis de subministrament d’equips audiovisuals previstos en el projecte “La creació digital com a eina de transformació educativa”, finançat per la unió europea, NEXT-GEMERATION EU.-

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 08/01/2024 A LES 23.59 HORES.

AMPLIAT EL TERMINI FINS EL 20 DE GENER A LAS 14.00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules Tècniques.
  2. Plec de Clàusules Administratives.
  3. Resolució d’adjudicació

 

– 04/FCV/2023 – Contractació mitjançant procediment obert simplificat abreujat i tramitació ordinària, dels serveis de formació previstos en el projecte “La creació digital com a eina de transformació educativa”, finançat per la unió europea, NEXT-GEMERATION EU.-

Contractació mitjançant procediment obert simplificat abreujat i tramitació ordinària, dels serveis de formació previstos en el projecte “La creació digital com a eina de transformació educativa”, finançat per la unió europea, NEXT-GEMERATION EU.-

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 24/10/2023 A LES 23.59 HORES.

AMPLIAT EL TERMINI FINS EL 10 DE NOVEMBRE A LAS 14.00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Plec de Cláusules Administratives.
  3. Resolució d’adjudicació

 

– 03/FCV/2023 – Contractació mitjançant procediment obert simplificat del servei de producció i difusió de la primera Jornada  “CAP A LA VILADECANS 2030” .

Contractació mitjançant procediment obert simplificat del servei de producció i difusió de la primera Jornada “CAP A LA VILADECANS 2030”

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 07/09/2023 A LES 23.59 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Annex I   Proposta de Programa de la Jornada “Cap a la Viladfecans 2030” (Concep Note)
  3. Annex II  Brandbook
  4. Resolució d’adjudicació

 

– 02/FCV/2023 – Contractació mitjançant procediment obert simplificat dels serveis de  d’auditoria de comptes i auditoria jurídica anuals de la fundació Ciutat de Viladecans.

Contractació mitjançant procediment obert simplificat dels serveis de  d’auditoria de comptes i auditoria jurídica anuals de la fundació Ciutat de Viladecans.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 18/01/2023 A LES 15:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Resolució d’adjudicació

 

– 01/FCV/2023 – Contractació del servei de dinamització de la xarxa social Instagram associat a la plataforma de e-commerce compra08840..

Contractació del servei de dinamització de la xarxa social Instagram associat a la plataforma de e-commerce compra08840.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 11/01/2023 A LES 15:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Resolució d’adjudicació

 

– 04/FCV/2022 – Contractació menor de serveis de lideratge expert “LEADER EXPERT” del projecte IND+I 2023.

Contractació menor de serveis de lideratge expert “LEADER EXPERT” del projecte IND+I 2023.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 27/10/2022 A LES 8:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Informe Tècnic d’Adjudicació
  3. Resolució d’adjudicació

 

– 03/FCV/2022 – Contractació del subministrament, en règim de lloguer, de diferents elements necessaris per a l’organització i celebració de l’esdeveniment “ciencia en acción” al municipi de viladecans.

Contractació del subministrament, en règim de lloguer, de diferents elements necessaris per a l’organització i celebració de l’esdeveniment “ciencia en acción” al municipi de viladecans.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 05/09/2022 A LES 8:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.

 

– 04/FCV/2021 – Contractació del servei de dinamització de la xarxa social instagram associat a la plataforma de e-commerce compra08840.

Contractació del servei de dinamització de la xarxa social instagram associat a la plataforma de e-commerce compra08840.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 30/12/2021 A LES 15:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Informe Tècnic d’Adjudicació
  3. Resolució d’adjudicació

 

– 03/FCV/2021 – Contractació del servei d’elaboració i aplicació d’una enquesta que aporti informació per nodrir els Indicadors d’educació definits en el marc de Projecte On Board i obtenir una visió general del que pensen els agents educatius: docents, famílies i alumnes de la política educativa i dels serveis educatius que presta l’Ajuntament de Viladecans.

Contractació del servei d’elaboració i aplicació d’una enquesta que aporti informació per nodrir els Indicadors d’educació definits en el marc de Projecte On Board i obtenir una visió general del que pensen els agents educatius: docents, famílies i alumnes de la política educativa i dels serveis educatius que presta l’Ajuntament de Viladecans.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 23/11/2021 A LES 15:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Informe Tècnic d’Adjudicació
  3. Resolució d’adjudicació

 

– 02/FCV/2021 – Contractació d’un servei de subministrament, instal·lació i configuració de Monitors i equips de videoconferència per poder fer front a les necessitats generades per la pandèmia produïda pel COVID-19.

Contractació d’un servei de subministrament, instal·lació i configuració de Monitors i equips de videoconferència per poder fer front a les necessitats generades per la pandèmia produïda pel COVID-19.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 03/08/2021 A LES 9:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Plec de Clàusules administratives
  3. Annexes
  4. Informe Tècnic d’Adjudicació
  5. Resolució d’adjudicació

 

– 01/FCV/2021 – Contractació d’un servei de subministrament de divers material informàtic -tauletes i portàtils- per poder fer front a les necessitats creixents, degut a la pandèmia produïda pel COVID-19, de dispositius de l’alumnat i la ciutadania en situació de vulnerabilitat

Contractació d’un servei de subministrament de divers material informàtic -tauletes i portàtils- per poder fer front a les necessitats creixents, degut a la pandèmia produïda pel COVID-19, de dispositius de l’alumnat i la ciutadania en situació de vulnerabilitat

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ D’OFERTES: 27/07/2021 A LES 9:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Plec de Clàusules administratives
  3. Annexes
  4. Informe Tècnic d’Adjudicació
  5. Resolució d’adjudicació

 

– Oferta de Treball.
Ocupació: Adjunt/a a la Gerència per a Internacionalització, Innovació i Gestió de Projectes Europeus.
Data de contractació: Juliol 2021.
Horari: 15 hores.
Sou: 30.000 € bruts/any
Requisits mínims: Formació Universitària, Experiència de 10 anys en tasques similars en l’Administració pública i Anglès C1.

LES FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS SERAN

  • Identificació de subvencions de la UE i formulació de projectes útils per impulsar i fer efectives les linies estratègiques i accions recollides en l’Estratègia Viladecans 2050, l’Agenda Urbana Local, i els diferents plans estratègics sectorials que aprovi el Ple de l’Ajuntament de Viladecans.
  • Dirigir i coordinar l’equip de Projectes Europeus de la Fundació Ciutat de Viladecans i les seves tasques.
  • Impulsar la creació d’una Oficina Local de Projectes Tractors per al desenvolupament d’estratègies de ciutat
  • Tasques vinculades amb la projecció exterior del municipi (accions de comunicació en els mitjans interns i externs, recerca i preparació de canditatures per premis internacionals, etc.);
  • Participació puntual en actes, xarxes i congressos d’abast europeu i/o internacionals per a representar la ciutat i els projectes europeus i internacionals que impulsa;
  • Identificació de xarxes, plataformes internacionals, premis o reconeixements d’interès per la ciutat i suport en la preparació de les candidatures.
  • Qualsevol altra tasca pròpia del lloc de treball.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ DE CURRICULUMS: 23/06/2021 A LES 15:00 HORES per mail a [email protected]

Documentació:

  1. Fitxa descriptiva.

 

– Oferta de Treball.
Ocupació: Tècnic de Suport Plataforma 08840.
Data de contractació: Juny 2021.
Horari: de 8.30 a 15.00 de dilluns a divendres i de 16.30 a 19.00 dimarts i dijous.
Sou: 31.500 € bruts/any
Requisits mínims: Formació Universitària i Anglès C1.

FUNCIONS I TASQUES

– Suport en les actuacions de marketing i promocions.
– Elaboració de Guies visuals sobre l’ús de la plataforma per a usuaris i futurs gestors.
– Suport i assistència en les accions formatives vinculades a la plataforma.
– Elaboració i publicació de contingut a la plataforma.
– Atenció als usuaris per a la resolució de dubtes i incidències relacionades amb la plataforma.
– Suport en l’alta d’establiments comercials i de restauració.
– Suport a les empreses per que aconsegueixin el màxim aprofitament de la plataforma (revisió de textos, imatges, proposta de promocions, etc.).
– Alta dels comerços al sistema així com emplenament d’informació, fotografies i dades de presència dels mateixos.
– Catalogació dels seus productes, pactant prèviament amb ells que productes es pujaran a la plataforma i quins no generant el catàleg i les regles a seguir per disposar de nous productes i comerços de forma fluïda.
– Resolució d’incidències amb els venedors i els compradors.
– Realització d’informes mensuals de KPIs d’interès com, nous membres, ús del portal, usuaris, comandes, accions, etc.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ DE CURRICULUMS: 07/06/2021 A LES 15:00 HORES per mail a [email protected]

Documentació:

  1. Fitxa descriptiva.

 

– Oferta de Treball.
Ocupació: Tècnic de Suport a Projectes Europeus.
Data de contractació: Juny 2020.
Horari: de 8.30 a 15.00 de dilluns a divendres i de 16.30 a 19.00 dimarts i dijous.
Sou: 31.500 € bruts/any
Requisits mínims: Formació Universitària i Anglès C1.

FUNCIONS I TASQUES

La persona escollida s’incorporarà a l’equip de projectes europeus de la Fundació Ciutat de Viladecans format actualment per dues tècniques i s’encarregarà de donar suport en les tasques pròpies d’aquest equip:

  • Gestió administrativa, tècnica i financera dels projectes europeus i/o de projecció internacional ja existents, impulsats per la Fundació Ciutat de Viladecans i l’Ajuntament de Viladecans. , principalment: o Vilawatt Transfer mechanism: (https://urbact.eu/vilawatt):
  • Projecte que s’emmarca dins del Programa Europeu URBACT-UIA, que té com a objectiu la transferència del projecte Vilawatt per la transició energètica de Viladecans a 3 ciutats sòcies. Aquest projecte finalitza el 09.09.22 i es disposarà fins el 9.12.22 per la justificació financera i d’activitats.
  • Projecte ON BOARD (https://urbact.eu/onboard): Projecte que s’emmarca dins del Programa Europeu URBACT, que té com a objectiu la transferència de la Xarxa d’Innovació Educativa de Viladecans a 5 ciutats sòcies. Aquest projecte finalitza el 04.06.21 i es disposarà fins el 30.09.21 per la justificació financera i d’activitats.
  • AmVaixadors de Viladecans: https://www.viladecans.cat/ca/amvaixadorxs – Es tracta del programa que té com a objectiu posicionar Viladecans al món a travès de personatges que per la seva vinculació personal, acadèmica i/o prodessional tenen un lligam amb la ciutat i també capacitats de projecció exterior.
  • Recerca de nou finançament i la definició de nous projectes amb subvenció europea, especialment en els àmbits que es corresponguin amb els eixos estratègics de ciutat: o Innovació educativa: La innovació educativa és un pilar de les polítiques municipals per empènyer l’èxit educatiu fins a les majors cotes. Viladecans és una ciutat educadora que es relaciona amb el seu entorn i que té com a objectiu constant aprendre, intercanviar, compartir i enriquir la vida dels ciutadans i ciutadanes tot fomentant la igualtat d’oportunitats i l’equitat de gènere. o Dinamització econòmica: Viladecans és una ciutat dinàmica que busca atraure noves empreses i impulsar la millora de les presents, tot promovent la complicitat entre elles, generar ocupació i donar vitalitat i suport al comerç. La ciutat també fomenta la formació de persones a l’atur i l’acompanyament en la creació i creixement d’empreses i persones emprenedores. o Transició ecològica: Viladecans és una ciutat pionera en el canvi de paradigma de la sostenibilitat. Tenim com a objectiu convertir-nos en una ciutat neutra en carboni i l’estratègia passa principalment per promoure l’autoabastiment d’energia, l’autosuficiència en el cicle de l’aigua, renaturalitzar la ciutat i apostar per la mobilitat sostenible. o Estil de vida saludable: A Viladecans hem apostat per un estil de vida tranquil i saludable, impulsant la pràctica esportiva, l’alimentació km0, la xarxa de carrils bici o oferint experiències de lleure que donin resposta als nous hàbits de consum en un entorn de millor qualitat ambiental. o Resiliència per a la gestió de crisis: Aquest és un nou eix prioritari resultant de al situació d’emergència resultant de crisi sanitària del COVID19 i que té com objectiu fer de Viladecans una ciutat resilient per poder fer front a possibles situacions futures de crisi.
  • Altres tasques relacionades amb la posició de tècnic de suport a projectes europeus. Les funcions principals seran:  Suport en la gestió dels 2 projectes europeus en els que participa actualment l’Ajuntament de Viladecans (ON BOARD i VILAWATT) i d’altres possibles nous projectes. En tant que soci coordinador, l’Ajuntament de Viladecans s’encarrega de tota la gestió dels projectes (a nivell financer i d’activitats), la seva justificació així com la coordinació amb tots els socis europeus.
  • Suport en la identificació de subvencions de la UE interessants pels eixos estratègics de la ciutat i preparació de propostes de projectes corresponents (recerca de socis, redacció de la proposta, etc.).
  • Tasques vinculades amb la projecció exterior del municipi (accions de comunicació en els mitjans interns i externs, recerca i preparació de canditatures per premis internacioanals, etc.);
  • Suport a l’execució dels projectes Estratègia Viladecans 2030 i Agenda de Desenvolupament Urbà de Viladecans;
  • Suport puntual a les tasques dels comitès de direcció d’innovació de l’Ajuntament de Viladecans;
  • Participació en actes, xarxes i congressos d’abast europeu i/o internacionals per a representar la ciutat i els projectes eurpeus i internacionals que impulsa;
  • Suport en les activitats de comunicació de projecció exterior de la ciutat (relacionades amb les activitats pròpies de la ciutat, els projectes en els que hi participa, etc.).
  • Identificació de xarxes, plataformes internacionals, premis o reconeixements d’interès per la ciutat i suport en la preparació de les candidatures.
  • Suport puntual a la implementació del projecte Amvaixadors de Viladecans: col·laboració en la gestió d’actes, activitats de comunicació, gestió de participants…
  • Qualsevol altra tasca pròpia de l’àrea que en funció de les càrregues de treball es requereixi.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ DE CURRICULUMS: 04/06/2021 A LES 15:00 HORES per mail a [email protected]

Documentació:

  1. Fitxa descriptiva.

 

– 05/FCV/2020 – Contractació d’un servei de subministrament, de Tauletes, Chrome Books i Portàtils  per poder fer front a les necessitats creixents, degut a la pandèmia produïda pel COVID-19, de dispositius de l’alumnat en situació de vulnerabilitat.

Contractació d’un servei de subministrament, de Tauletes, Chrome Books i Portàtils  per poder fer front a les necessitats creixents, degut a la pandèmia produïda pel COVID-19, de dispositius de l’alumnat en situació de vulnerabilitat .

 

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 28/12/2020 A LES 15:00 HORES enviant la proposta per mail a [email protected] o bé entregant-la personalment a l’adreça: Carrer de l’Antiga Riera, 8 de Viladecans, CP 08840

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.

 

– 04/FCV/2020 – Contractació del servei de Secretaria Tècnica en la preparació i execució de la v edició de la trobada  d´innovació i indústria ind+i day 2021 que es celebrarà el proper mes d´abril de 2021 a Viladecans i de les iniciatives de la comunitat ind+i prèvies a aquesta data.

Contractació del servei de Secretaria Tècnica en la preparació i execució de la v edició de la trobada  d´innovació i indústria ind+i day 2021 que es celebrarà el proper mes d´abril de 2021 a Viladecans i de les iniciatives de la comunitat ind+i prèvies a aquesta data.

 

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 16/11/2020 A LES 15:00 HORES enviant la proposta per mail a [email protected] o bé entregant-la personalment a l’adreça: Carrer de l’Antiga Riera, 8 de Viladecans, CP 08840

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Informe d’Adjudicació del Servei licitat

 

– 03/FCV/2020 – Contractació d’un servei d’instal·lació d’una xarxa local WIFI a les Escoles Bressol de Viladecans.

Contractació d’un servei d’instal·lació d’una xarxa local WIFI a les Escoles Bressol de Viladecans.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 10/09/2020 A LES 14:00 HORES enviant la proposta per mail a [email protected] o bé entregant-la personalment a l’adreça: Carrer de l’Antiga Riera, 8 de Viladecans, CP 08840

 

– 02/FCV/2020 – Contractació d’un servei d’Auditoria d’Accessibilitat dels llocs web i Apps municipals.

Contractació d’un servei d’Auditoria d’Accessibilitat dels llocs web i Apps municipals.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 10/09/2020 A LES 14:00 HORES enviant la proposta per mail a [email protected] o bé entregant-la personalment a l’adreça: Carrer de l’Antiga Riera, 8 de Viladecans, CP 08840

– 01/FCV/2020 – Contractació d’un servei d’implantació d’un Campus On Line basat en Moodle per atendre les necessitats formatives de Can Calderon i els cursos que organitza tan en formació ocupacional com en d’altres serveis i el manteniment i actualització de la plataforma en fins el 30 d’abril de 2021.

Contractació d’un servei d’implantació d’un Campus On Line basat en Moodle per atendre les necessitats formatives de Can Calderon i els cursos que organitza tan en formació ocupacional com en d’altres serveis i el manteniment i actualització de la plataforma en fins el 30 d’abril de 2021.

 

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 06/03/2020 A LES 14:00 HORES enviant la proposta per mail a [email protected] o bé entregant-la personalment a l’adreça: Carrer de l’Antiga Riera, 8 de Viladecans, CP 08840

Documents de la licitació/Documentos de la licitación:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Pliego de Clàusulas técnicas.
  3. Informe d’Adjudicació del Servei licitat

 

– 03/FCV/2019 – Contractació d’un servei de subministrament, instal·lació i configuració de Chrome Books i carros carregadors porta-Chrome-Books a escoles i Instituts de Viladecans dins del Pla de desplegament del Conveni per a la Integració de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement en els processos educatius.

Contractació d’un servei de subministrament, instal·lació i configuració de Chrome Books i carros carregadors porta-Chrome Books a escoles i Instituts de Viladecans dins del Pla de desplegament del Conveni per a la Integració de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement en els processos educatius..

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 08/12/2019 A LES 23:59 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Plec de Clàusules administratives
  3. Informe d’Adjudicació del Servei licitat

 

– Oferta de Treball.
Ocupació: Tècnic d’Innovació Educativa.
Data de contractació: Gener 2020.
Horari: de 8.30 a 15.00 de dilluns a divendres i de 16.30 a 19.00 dimarts i dijous.
Sou: 25.531 € bruts/any
Requisits mínims: Formació Universitària i Anglès C1.

FUNCIONS I TASQUES

-Aportar metodologies innovadores d’intervenció amb col·lectius d’alumnat, tot millorant i enriquint la seva formació.
-Col·laborar en l’elaboració dels Plans de Formació dels docents de la ciutat en metodologies complementàries, per treballar els continguts curriculars d’una forma més pràctica i vivencial i donar-los eines per afrontar els nous reptes que suposa la docència.
-Concretar un pla d’actuació de l’innovació amb els centres, fer-ne el seguiment i l’avaluació. —
-Establir i/o enfortir fórmules estables de col·laboració entre l’Ajuntament i els centres educatius del municipi.
-Coordinar els diferents agents que actuen en el territori en l’àmbit d’educació obligatòria, dinamitzant xarxes educatives.
-Afavorir la millora de les competències digitals de tota la ciutadania, especialment de nens i joves, per potenciar el seu desenvolupament personal i ciutadà i l’accés a noves oportunitats laborals.
-Potenciar la Xarxa d’innovació educativa de Viladecans. Fer de Viladecans un Living Lab —
-Educatiu perquè el Departament d’Educació experimenti nous projectes i iniciatives educatives, tant en l’ús de tecnologia com en l’aplicació de metodologies i la Didàctica.
-Potenciar les col·laboracions puntuals o estables entre els centres i la resta d’agents i recursos del municipi. Dinamitzar el treball en xarxa dels agents educatius de la ciutat.
-Recollida d’informació i sistematització de la informació dels programes i actuacions, necessària per a fer-ne l’avaluació.
-Elaboració de documentació: projectes, actes, informes,…
-Suport tècnic als projectes educatius dels centres educatius.
-Fer divulgació i projecció dels centres a l’entorn.
-Desenvolupar projectes internacionals amb altres països.
-Gestionar l’apartat d’educació del web municipal.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ DE CURRICULUMS: 06/12/2019 A LES 15:00 HORES per mail a [email protected]

Documentació:

  1. Fitxa descriptiva

 

– 02/FCV/2019 – Contractació del servei de Secretaria Tècnica en la preparació i execució de la v edició de la trobada  d´innovació i indústria ind+i day 2020 que es celebrarà el proper 2 d´abril de 2020 a Viladecans i de les iniciatives de la comunitat ind+i prèvies a aquesta data.

Contractació del servei de Secretaria Tècnica en la preparació i execució de la v edició de la trobada  d´innovació i indústria ind+i day 2020 que es celebrarà el proper 2 d´abril de 2020 a Viladecans i de les iniciatives de la comunitat ind+i prèvies a aquesta data.

 

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 28/10/2019 A LES 15:00 HORES enviant la proposta per mail a [email protected] o bé entregant-la personalment a l’adreça: Carrer de l’Antiga Riera, 8 de Viladecans, CP 08840

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Informe d’Adjudicació del Servei licitat

 

– Oferta de Treball.
Ocupació: Suport a la gestió del projecte europeu OnBoard.
Data de contractació: Juny 2019.
Horari: de 9.00 a 15.00 de dilluns a divendres.
Sou: 23.760 € bruts/any
Requisits mínims: Formació Universitària i Anglès C1.
L’entrevista serà en Anglès

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ DE CURRICULUMS: 05/06/2019 A LES 15:00 HORES per mail a [email protected]

Documentació:

  1. Fitxa descriptiva.

 

– 01/FCV/2019 – Contractació d’un servei d’assessorament per a la reconceptualització i redisseny dels espais d’aprenentatge de forma alineada a la millora metodològica emmarcada en el projecte educatiu de cada centre.

Contractació d’un servei d’ assessorament per a la reconceptualització i redisseny dels espais d’aprenentatge de forma alineada a la millora metodològica emmarcada en el projecte educatiu de cada centre.

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 08/04/2019 A LES 15:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Informe d’Adjudicació del Servei licitat.

 

– 02/FCV/2018 – Contractació d’un servei de subministrament, instal·lació i configuració de tauletes i carros carregadors porta-tauletes a escoles de Viladecans dins del Pla de desplegament del Conveni per a la Integració de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement en els processos educatius.

Contractació d’un servei de subministrament, instal·lació i configuració de tauletes i carros carregadors porta-tauletes a escoles de Viladecans dins del Pla de desplegament del Conveni per a la Integració de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement en els processos educatius..

DATA FINALITZACIÓ TERMINI PRESENTACIÓ OFERTES: 04/12/2018 A LES 14:00 HORES

Documents de la licitació:

  1. Plec de Clàusules tècniques.
  2. Plec de Clàusules administratives
  3. Acta de la reunió de la mesa de contractació
  4. Informe tècnic d’adjudicació de contracte obert simplificat de serveis
  5. Contracte administratiu

Instruccions internes de contractació

Les normes de contractació de la Fundació Ciutat de Viladecans estan regides per la llei 9/2017 de 9 de novembre que suposa un nou marc normatiu de la contractació del sector públic; derogant l’anterior normativa, el  Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat en virtut del  Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.

Les norme sde contractació vigents van ser aprovades pel Patronat de la Fundació en reunió ordinària el dia 12 de març de 2024 i poden ser consultades i/o descarregades en aquest link  Instruccions de Contractació

Les normes antifrau de la Fundació Ciutat de Viladecans vigents, van ser aprovades pel Patronat de la Fundació en reunió ordinària el dia 12 de març de 2024 en el que es va aprovar adherir-se a les mesures antifrau suscrites i aporvades per l’Ajuntament de Viladecans i poden ser consultades i/o descarregades en aquest link  Pla Antifrau

– Oferta de Treball.
Ocupació: Gerent de la Fundació Ciutat de Viladecans.
Data de contractació: 1er trimestre de  2026.
Horari: 37,5 hores setmanals.
Sou: 85.000,00 € bruts/any

Requisits mínims

Estar en possessió de titulació de grau superior universitari.
Experiència, mínima de tres anys, demostrable, en l’administració pública i/o sector públic ocupant càrrecs de responsabilitat en innovació i ciència.
Experiència demostrable en treballs lligats a xarxes europees en posicions de foment de la innovació.
Experiència en el lideratge i coordinació d’Equips de Treball.
Experiència demostrable en responsabilitat en la gestió de tecnologia, ciència i innovació.
Domini del català, castellà i anglès (oral i escrit)

Mèrits

Titulació postuniversitària.
Experiència com a gerent de Fundacions i/o Empreses i Entitats del sector públic.
Formació i/o experiència específica relacionada amb temes de ciència, tecnologia i innovació
Experiència prèvia en gestió de projectes d’entitats, institucions, departaments … d’innovació a nivell nacional i/o internacional
Experiència en relacions internacionals i institucionals.
Experiència en la promoció de projectes d’innovació, talent i/o emprenedoria.
Experiència en comunicació, difusió i valorització dels resultats de les activitats executades.

FUNCIONS I TASQUES

Funcions i competències del lloc de treball

La funció essencial de la Gerència consistirà en impulsar, coordinar y dirigir l’activitat de la FUNDACIÓ CIUTAT DE VILADECANS, supervisant la consecució dels seus objectius i garantint la seva  adequada gestió, d’acord amb les directrius del Patronat de la Fundació  Ciutat de Viladecans en coordinació amb els responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans.

A continuació, es detallen les funcions que, de manera integrada, dotaran a la Gerència de la visió global i estratègica necessària per a la operativitat, sostenibilitat i projecció de la Fundació, tant a nivell intern como en la seva projecció.

Funciones de coordinació estratègica

– La definició i el desplegament de les línies estratègiques de la FCV, amb subjecció als seus objectius estratègics i als pressupostos disponibles, maximitzant l’efectivitat de les seves actuacions i fomentant la implementació de projectes estratègics innovadors

– El compliment dels acords i les resolucions adoptats pel Patronat de la FCV.

– L’elaboració i la presentació de documentació estratègica i tècnica que doni suport a la presa de decisions per part del Patronat de la FCV, incloent-hi informes de gestió, propostes d’actuació, pressupostos i comptes anuals.

– L’exercici de qualsevol tasca de coordinació estratègica que li sigui encomanada pel responsable determinat per l’Ajuntament de Viladecans i/o pel Patronat de la FCV , en el marc de les seves competències.

– Complir els objectius marcats anualment pel Patronat de la FCV i d’acord amb els criteris emanats dels responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans.

Funcions de representació institucional

– La representació institucional i el lideratge de la projecció internacional de la FCV, d’acord amb les directrius del Patronat de la FCV i/o dels responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans, en esdeveniments i reunions, tant a nivell nacional com internacional, amb el propòsit de reforçar la visibilitat i ampliar l’impacte de la FCV.

– L’establiment de vincles i col·laboracions amb altres organismes i institucions publico-privades per a la implementació de projectes i actuacions conjuntes.

– L’exercici de qualsevol altra tasca institucional que li encomanin el Patronat de la FCV i/o els responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans, en el marc de les seves competències.

Funcions de coordinació operativa

– L’elaboració del pla anual de treball, sota la supervisió de la Presidència del Patronat de la Fundació Ciutat de Viladecans i dels responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans, per a la seva presentació al Patronat per a la seva aprovació.

– La coordinació i supervisió, en coordinació amb la Direcció de Serveis de l’Estratègia  2030, innovació i Xarxes Institucionals de l’Ajuntament de Viladecans, de la correcta execució de les activitats i projectes de la Fundació aprovats pel Patronat, assegurant el seu alineament amb accions futures de la Fundació Ciutat de Viladecans.

– La coordinació del personal de la FCV utilitzant les estratègies adequades: Reunions de coordinació, equips de treball, …

– La gestió dels recursos humans, materials, econòmics i financers de la Fundació, assegurant-ne l’ús eficient i transparent.

– L’adopció de mesures urgents necessàries per garantir la continuïtat operativa de la Fundació, informant posteriorment la al Patronat i als responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans

– La supervisió i coordinació de les activitats de coordinació operativa que li encomanin el Patronat, i/o els responsables determinats per l’Ajuntament de Viladecans en el marc de les seves competències.

Funcions de gestió econòmico-administrativa

– L’elaboració dels pressuposts anuals.

– La planificació anual de la contractació de la Fundació Ciutat de Viladecans i la gestió dels procediments de contractació, d’acord amb els principis de la contractació pública.

– La identificació d’oportunitats de finançament i la captació i gestió de fons provinents de fonts europees, nacionals i privats, per donar suport a les activitats de la FCV, impulsant estratègies de màrqueting i sensibilització destinades a ampliar l’acció orientada a la sostenibilitat econòmica de la FCV i enfortir-ne l’impacte.

– L’exercici de qualsevol altra tasca de gestió econòmico administrativa que li sigui encomanat pel Patronat, en el marc de les seves competències.

Oferta completa:

Fitxa descriptiva

Presentació de candidatures

Les persones interessades en participar en aquest procés de selecció han d’enviar la seva candidatura a la direcció de correu electrònic [email protected]

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 15 de gener de 2026 a las 14:00h

La candidatura ha d’incloure:

Currículum vitae
Declaració Responsable que avali tots els mèrits presentats per a ser valorats. En el cas de resultar el candidat guanyador en el procés de selecció s’haurà de presentar tota la documentació original, en el cas que no es presenti en el termini establert o bé la documentació presentada presenti mancances o no es correspongui amb la declarada en el declaració responsable, el candidat serà desclassificat
Carta de motivació.
Una proposta de visió estratègica i primeres propostes d’implantació a curt termini amb un enfoc innovador per a la Fundació Ciutat de Viladecans.

Procés de selecció

FASE 1

Avaluació de candidatures

– La Comissió de selecció, per si mateixa o mitjançant una consultora especialitzada, avaluarà les candidatures rebudes en funció dels criteris de selecció establerts i la valoració del mèrits aportats. Un cop baremats tots els candidats en el termini de 15 dies naturals es publicarà la llista de tots els candidats i les candidates presentades ordenada per puntuació amb la puntuació de cada candidat/a.

Un cop publicades les puntuacions del mèrits presentats s’obrirà un termini de 10 dies naturals per presentar al·legacions a la puntuació dels mèrits presentada. En el termini de 10 dies naturals posteriors es resoldran les al·legacions presentades i es publicarà la llista definitiva dels candidats ordenada per puntuació.

– Es declararan finalistes d’aquesta FASE 1 i passaran  a la Fase 2 del procés de selecció els candidats que hagin obtingut una puntuació superior a  5 punts. En el cas que no hi hagués candidats que arribin a aquesta puntuació o bé els candidats/es que hi arribin ho siguin en un número inferior a 5, es declararan finalistes els candidats/es amb les cinc millors puntuacions.

FASE 2

– La Comissió entrevistarà les persones candidates finalistes de la Fase 1.

El format de l’entrevista serà el següent:

– Per part de l’organització contractadora hi participaran: el gerent actual de la Fundació Ciutat de Viladecans i La Direcció de l’Estratègia  2030, Innovació i Xarxes Institucionals.

– Els temes que es tractaran i puntuaran en l’entrevista són: aptituds, capacitat comunicativa,  habilitats , iniciativa i cerca de solucions,  lideratge, direcció i desenvolupament de persones, capacitats directives, organitzatives, analítiques i de gestió d’equips humans,  etc….

L’entrevista serà puntuada de 1 a 10 punts resultant eliminats aquells candidats que no assoleixin una puntuació igual o superior a 5 punts.

Un cop finalitzada l’entrevista, tindrà lloc una prova pràctica d’acord amb els següents criteris:

La  prova pràctica es basarà en exercicis que demostrin les aptituds del candidat per executar les funcions descrites del lloc de treball. Aquesta prova serà valorada d’1 a 10 per els membres de la Comissió de Selecció, la composició de la qual es descriu més endavant, resultant eliminats aquells candidats que no assoleixin una puntuació igual o superior a 5 punts.

Un cop finalitzi la FASE 2 es publicarà la llista definitiva amb les puntuacions aconseguides d’acord amb el següent barem

Mèrits 40%
Entrevista 30%.
Prova Escrita 30%