ACTUALITAT

animacio_blender

Els alumnes d’extraescolars fan animacions amb Blender

Els nois i noies de l’extraescolar del casal de la Montserratina fan els seus primers passos en l’animació 3D.

IMG-20240221-WA0002

La fundació forma a la gent gran del barri de ponent

La Fundació ha organitzat un curs de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a la gent gran del barri de ponent.

makers_2

Els makers de la Montserratina preparen el Carnaval

Els alumnes dels cursos d’alfabetització i fabricació digital del Casal de la Montserratina es preparen per Carnaval fabricant màscares venecianes.

La fundació i alumnes de secundària fan classes de smartphone a la gent gran

La Fundació ciutat de Viladecans organitza cursos de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a gent gran

ZENDY

La Fundació obre les inscripcions als cursos TIC 2023-24

A partir del dimarts dotze de setembre s’inicia el període d’inscripció als cursos de formació en noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

Casal_final_3.1.1

El casal d’estiu de la Fundació tanca les portes

Un any més el casal d’estiu de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans ha arribat al seu final.

Casal_2023_2_3.1.1

Tercera setmana del casal de la Fundació Ciutat de Viladecans 2023

Els nens i nenes del casal d’estiu de la Fundació comencen la tercera setmana amb els seus projectes a la recta final.

casal_2023_1_2.1.1

El casal d’estiu ja està en marxa

Els nens i joves que participen en el casal d’estiu 2023 de la Fundació ja estan treballant en els seus projectes.

IMG-20230222-WA0005

S’acaben les extraescolars de la Fundació

Les classes extraescolars de robòtica i programació que organitza la fundació per a nens i nenes de les escoles de Viladecans s’acaben.

IMG_20220707_133445_859 (1)

Inscripció al Casal d’estiu de noves tecnologies de la Fundació

A partir del dilluns 15 de maig queda oberta la inscripció al Casal d’estiu de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans per a nens i nenes de 9 a 16 anys.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 100

Taller d’intel·ligència artificial per a nens i nenes

La Fundació ciutat de Viladecans organitza un taller per introduir als nens i nenes en el món de la intel·ligència artificial.

Tallers de noves tecnologies a Can Xic

La Fundació Ciutat de Viladecans participa en els tallers que s’organitzen al Centre de recursos per a joves Can Xic.

Loading blog posts...