ACTUALITAT

Robots_sumo

Els robots de sumo tanquen  l’edició 2024 del Casal de la Fundació

La lluita de robots de sumo del grup de joves del casal ha tancat l’edició 2024 del casal de noves tecnologies que enguany s’ha fet al casal de la Montserratina i a Can Xic.

Els nois i noies del casal acaben el seu projecte

Ja queden pocs dies per finalitzar el casal de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

Primera_setmana

Comença el casal d’estiu de Noves Tecnologies de la Fundació 2024

. Enguany muntaran la seva pròpia impressora 3D amb la qual després faran el seu projecte personal.

fresadora_portada

Alumnes de l’INS Sales fabriquen una fresadora amb l’ajut de la Fundació

Dos alumnes de l’institut Sales de Viladecans estan fent el seu treball de recerca amb l’ajut dels tecnòlegs de la Fundació.

20230628_121523

S’obren les inscripcions al casal d’estiu de la Fundació.

La Fundació obre la inscripció al ‘Casal d’estiu de noves tecnologies’ dimecres 15 de maig.

WhatsApp Image 2024-04-02 at 11.53.53

Els millors projectes d’apropa’t a la Tecnologia al col·legi Sant Gabriel reben un obsequi

Nens i nenes de tercer i quart de l’ESO del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans han participat aquest trimestre a les classes d’apropa’t a la Tecnologia.

animacio_blender

Els alumnes d’extraescolars fan animacions amb Blender

Els nois i noies de l’extraescolar del casal de la Montserratina fan els seus primers passos en l’animació 3D.

IMG-20240221-WA0002

La fundació forma a la gent gran del barri de ponent

La Fundació ha organitzat un curs de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a la gent gran del barri de ponent.

makers_2

Els makers de la Montserratina preparen el Carnaval

Els alumnes dels cursos d’alfabetització i fabricació digital del Casal de la Montserratina es preparen per Carnaval fabricant màscares venecianes.

La fundació i alumnes de secundària fan classes de smartphone a la gent gran

La Fundació ciutat de Viladecans organitza cursos de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a gent gran

ZENDY

La Fundació obre les inscripcions als cursos TIC 2023-24

A partir del dimarts dotze de setembre s’inicia el període d’inscripció als cursos de formació en noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

Casal_final_3.1.1

El casal d’estiu de la Fundació tanca les portes

Un any més el casal d’estiu de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans ha arribat al seu final.

Loading blog posts...