ACTUALITAT

grup

La Fundació Ciutat de Viladecans participa a la ‘Smart City Expo’

Ha presentat el projecte “Internet de les coses al món de les biblioteques”

extraescolar primària

Comencen els cursos TIC de la Fundació

La pròxima setmana es posen en marxa els cursos de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

alba-rosa

Divendres es tanca la preinscripció als cursos de la Fundació

Aquest divendres dia 24 de setembre es tanca la preinscripció als cursos de la Fundació

S’obre la preinscripció als cursos de la Fundació

Del 13 al 24 de setembre es posa en marxa el procés de preinscripció als cursos de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans

IMG-20210630-WA0022

Els nens i nenes del casal visiten el Museu de les Il·lusions

Els nens i nenes continuen gaudint del casal, aquesta setmana al Museu de les il·lusions

casal_2021_6.1.1

Primera setmana del Casal ‘Genius Factory 2021’

Els nens i nenes del casal ens expliquen quin és el projecte que estan treballant i les seves impressions en aquesta primera setmana.

casal_2021_1

Comença el casal d’estiu ‘Genius Factory 2021’

Aquesta setmana s’ha posat en marxa el casal d’estiu ‘Genius Factory’ de noves tecnologies de la Fundació i la Xarxa d’Innovació Educativa (XIE).

ciència

Finalitza ‘Apropa’t a la ciència’

‘Apropa’t a la ciència’, una prova pilot per portar la ciència d’una forma divertida a les classes de primària ha finalitzat aquesta setmana.

extraescolars-boost

Finalitzen les extraescolars de la Fundació

Aquesta setmana han finalitzat les classes extraescolars de programació i robòtica que organitza la Fundació Ciutat de Viladecans per a les escoles de la ciutat.

Loading blog posts...