Videotutorials

Com fer una bola de Nadal amb Tinkercad

En aquest videotutorial t’explicarem com crear una bola de Nadal amb el Tinkercad, per a que després la puguis imprimir amb la impressora 3D.

Seguretat a la xarxa

En aquest videotutorial parlem sobre els perills que hi podeu trobar a la xarxa i et donem una sèrie de recomanacions sobre com actuar quan navegues per aquesta, com ara, no facilitar les teves dades privades, denunciar assetjaments, actualització de dispositius per al bon funcionament,etcètera, i per finalitzar t’informem sobre què són els virus i el phising

Xarxes Socials

En aquest videotutorial parlem sobre les diferents xarxes socials que existeixen actualment a Internet, com són Instagram, Facebook, Twitter, Tik Tok…

Videoconferències

Encara no saps com fer una videoconferència amb els teus familiars i amics? Doncs, en aquest videotutorial t’expliquem diferents aplicacions i webs on podràs fer-les.

Tràmits a Internet

Sabeu que existeix la possibilitat de fer diferents tràmits amb el nostre ajuntament sense necessitat d’haver-nos de desplaçar? Doncs, en aquest videotutorial us hi expliquem quins són aquests tràmits i fem una simulació per a que no tingueu cap tipus de dubte

Formació Online

Aquí us parlem sobre la plataforma moodle que té la Fundació Ciutat de Viladecans, i com s’estructuren els diferents cursos que s’ofereixen des d’aquest tipus de plataforma. També expliquem altres webs on podeu fer cursos online de caràcter gratuït i de totes les temàtiques que us pugueu imaginar.

Entreteniment a la xarxa

En aquest videotutorial s’expliquen diferents aplicacions i webs que existeixen a la xarxa per tal de mantenir-los entretinguts i entretingudes en temps de confinament. Es poden veure aplicacions per a exercitar la ment, com ara l’app de l’Atrium i altres webs per entretenir-se jugant, veient vídeos i/o notícies.

La meva salut

En aquests moments de Covid el més important per a tots i totes nosaltres és la nostra salut i quina és la millor manera de tenir tota la nostra informació de caràcter sanitari al nostre abast? Doncs, posa-hi atenció perquè en aquest videotutorial t’expliquem com ho pots fer de manera molt senzilla i ràpida i a quina informació tens accés.

Compras en Internet

Com podeu comprar de forma segura a la xarxa? En aquest videotutorial us expliquem quines coses heu de tenir en compte a l’hora de comprobar si un web és segur o no per comprar de forma segura i també parlem sobre els avantatges i desavantatges de fer compres mitjançant el web.

Tecnologia Covid

En aquest videotutorial els formadors i formadores de la xarxa pública local d’accés a Internet de Viladecans parlem com ha influït el Covid19, tant a la nostra societat com a les nostres pròpies vides i quins canvis creiem que han estat bons i són aquí per a quedar-s’hi.

Certificat Digital

En aquest videotutorial t’expliquem què és el certificat digital, com ho pots obtenir i quins són els tràmits que pots fer a la xarxa amb aquest certificat. També podràs veure una simulació i comprovar que el seu funcionament és molt senzill.

Com és un PC per dins?

En aquest vídeo veurem com és un PC per dins, les seves parts i el farem funcionar. També veurem com és l’interior d’un portàtil.

Recursos 3D

En aquest videotutorial podreu veure els diferents recursos que existeixen a la xarxa sobre modelació 3D. Per una part us expliquem des d’on podeu descarregar-vos arxius de models ja fets, i també alguns programes que serveixen perquè vosaltres mateixos intenteu fer un model 3D.

Guia de compres de telefonia mòbil

En aquest videotutorial us donem unes indicacions sobre el que heu de tenir en compte a l’hora de comprar un nou mòbil, com ara el sistema operatiu, el processador o la pantalla, entre d’altres.

Com fer un Vu Meter

En aquest videotutorial podeu aprendre com es pot fabricar un vu meter des de zero, fent servir impressió 3D, programació i electrònica.

Curs C++

Primer vídeotutorial del curs de C++ del XPLAI per programar des de zero.

Aquí podràs trobar els següents videotutorials del curs

Talladora làser

En aquest videotutorial es veu com funciona una talladora làser. Farem un projecte en el nostre ordinador i després el tallarem i gravarem amb el làser

Banca online

En aquest video tutorial us expliquem què és la banca online, el bizum i les avantatge de crear-se un compte d’aquestes característiques.

Fira Sant Isidre 2022. Lector de CO2.

En aquest video tutorial us expliquem com fer el muntatge d’un lector de gasos. Aquests tallers es van realitzar a la Fira Sant Isidre 2022.