S’obren les inscripcions al casal d’estiu de la Fundació.

La Fundació obre la inscripció al ‘Casal d’estiu de noves tecnologies’ dimecres 15 de maig. El casal, que gira al voltant d’un projecte tecnològic, està obert a nens i nenes de 9 a 16 anys.

El casal es farà a les instal·lacions del Centre de recursos per a joves ‘Can Xic’ del 25 de juny al 19  de juliol en horari de 9:30 a 14:00 hores.

S’oferiran 20 places pel grup de petits, nens i nenes de 9 a 12 anys, i 20 places pel grup de joves, nens i nenes de 12 a 16 anys.

A part  del projecte tecnològic,  els nens i nenes treballaran durant les quatre setmanes del casal en activitats relacionades amb el disseny 3D, programació, tall làser i soldadura.

També faran sortides lúdiques com ara la visita a un ‘Scape room’, aniran un parell de cops a la piscina del Podium i visitaran el Canal Olímpic on faran caiac i gaudiran del parc aquàtic.

Per a més informació i inscripcions podeu posar-vos en contacte amb Vanessa Oncala a la seu de la Fundació C/ de l’antiga riera, núm. 8, baixos tel. 674260959 o en  aquest  formulari.