Els millors projectes d’apropa’t a la Tecnologia al col·legi Sant Gabriel reben un obsequi

Nens i nenes de tercer i quart de l’ESO del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans han participat aquest trimestre a les classes d’apropa’t a la Tecnologia.

El projecte ‘Apropa’t a la Tecnologia’ creat per la Fundació té la intenció d’acostar la fabricació digital i la programació als i les joves de secundària de diferents instituts i col·legis de Viladecans. Durant un quadrimestre, els alumnes de tecnologia treballen amb un monitor de la Fundació per aprendre a fer servir les impressores 3D, a programar amb Arduino i posar-ho en pràctica en un projecte.

Els alumnes participants han presentat els seus projectes finals on han posat en pràctica els coneixements apressos durant aquest període. Els millors treballs han estat premiats i els alumnes han rebut un obsequi per part de la Fundació.

El projecte continua a altres centres de la ciutat, actualment, s’està fent als instituts Torre Roja i Miramar fins al mes de juny.