Alumnes de l’INS Sales fabriquen una fresadora amb l’ajut de la Fundació

Dos alumnes de l’institut Sales de Viladecans estan fent el seu treball de recerca amb l’ajut dels tecnòlegs de la Fundació.

Concretament,  Gerard Canals i Ivan Delgado, estudiants de primer de batxillerat estan construint una fresadora amb peces fabricades amb impressió 3D. Per això han necessitat l’ajuda de personal de la Fundació que els ha assessorat i ajudat en el disseny i fabricació dels diferents components de la fresadora.

El treball és dirigit pel professor de tecnologia German Mohedano. Actualment, estan fent proves de funcionament en dues dimensions amb un bolígraf amb el qual han fet diferents dissenys de figures  sobre paper. El següent pas serà aconseguir que treballi en tres dimensions i poder fer talles sobre fusta.