La Fundació organitza els actes de ‘Ciència a Viladecans’

Aquest cap de setmana es presenta ‘Ciència a Viladecans’ el pla de foment de les activitats STEAM (Science, TechnologyEngineering, Art and Mathematics) de la ciutat de Viladecans.

Aquest projecte se suma a ‘Ciència al Carrer’ per oferir durant tot l’any un programa d’activitats educatives de divulgació científica per gaudir de la ciència d’una manera diferent.

El dia 11 arrenca la presentació amb una festa a Can Xic on hi haurà xerrades divulgatives, monòlegs d’humor, shows musicals i al vespre una activitat d’observació d’estels a càrrec de l’Associació Astronòmica de Barcelona.

La festa continuarà el diumenge amb la celebració del dia ‘Dia de Pi’, que des del 2019 és reconegut per la UNESCO com el Dia Internacional de les Matemàtiques. S’omplirà el parc de Can Xic de jocs i reptes de matemàtica manipulativa i també es podran fer les diferents rutes de ciència al carrer que hi ha a la ciutat.

Podeu trobar tota la informació dels actes d’aquest cap de setmana científic aquí.