La Fundació forma a les educadores de les escoles bressol municipals

La Fundació Ciutat de Viladecans ha iniciat un curs de formació en el marc del pla TAC (Tecnologies de l’aprenentatge i del coneixement) destinat a les educadores de les escoles bressol municipals de la ciutat.

Durant set setmanes les educadores rebran formació sobre protecció de dades, coneixeran aplicacions per a tauletes destinades als infants, aprendran a gestionar i compartir la informació amb Google Drive, retocaran imatges i aprendran a gravar i editar vídeo.

El pla TAC, que ja s’ha fet a nivell de l’ensenyament de primària i secundària, arriba també a les escoles bressol que han rebut els últims anys dotacions de pantalles interactives, ordinadors portàtils i tauletes per part de l’ajuntament.

Aquesta formació ajudarà a treure rendiment a aquests equips que cada cop es fan servir més per relacionar-se amb les famílies des de l’esclat de la pandèmia.