El programa Valor Afegit de TV3 visita la Fundació

Els cursos d’alfabetització digital de la Fundació han estat els protagonistes del programa Valor Afegit de TV3.

El programa ha visitat una de les classes d’alfabetització digital per adults que organitza des de fa vint anys la Fundació. Aquests cursos estan pensats perquè la gent gran es pugui adaptar als canvis que la digitalització està portant al nostre dia a dia, per això, els alumnes reben formació sobre l’ús d’internet, ofimàtica i també sobre serveis com ara ‘La meva salut’ o ‘Banca en línia’ que era el tema del qual tractava el programa.

Durant aquests vint anys de formació per a gent gran han passat més de 1500 persones pels diferents centres on la Fundació imparteix els seus cursos que, any rere any, continuen tenint molt d’èxit.

Podeu veure el programa en aquest enllaç