La Fundació apropa la ciència a les escoles de Viladecans

Aquest curs escolar la Fundació ha començat un nou projecte, ‘Apropa’t a la ciència’, una activitat educativa que ofereix l’ajuntament destinada a nens i nenes de cicle mitjà i superior de les escoles de Viladecans.

Aquesta activitat es pot realitzar al llarg de tot el curs escolar i es tracta d’acostar la ciència als infants a través d’experiments senzills i que poden fer a casa seva. A més, és una manera de fer-los veure que la ciència pot ser fàcil i divertida alhora.

Els alumnes de cicle mitjà treballen temes com ara la contaminació del medi i es fan experiments per veure els efectes de la pluja àcida. A cicle superior s’estudia el mètode científic, es treballa el pH i s’experimenta amb líquids per veure si són àcids o bàsics.