El web de la Fundació es renova

El web de la Fundació s’ha renovat per fer més atractiu i entenedor el seu contingut. Ara els continguts es presenten en menús amb més imatges per tal de facilitar l’accés a la informació.

A més s’incorporen nous espais com en el cas de la Xarxa pública d’Accés a Internet (XPLAI) que ara té un apartat de videotutorials sobre temes d’interès com per exemple les xarxes socials, les compres per internet, la seguretat a la xarxa o també tutorials per a fabricar un ‘vu meter’ o veure com és un PC per dins.

L’apartat del W!lab també s’ha actualitzat i ara podeu trobar-hi els diferents projectes que s’han creat amb vídeos i material per descarregar-vos i poder fer-ho a casa.

Al final, s’ha afegit un apartat de serveis que ofereix la Fundació com ara el disseny i implementació d’espais web, i un amb els projectes on participa com ara els de foment de la innovació: xarxa d’innovació educativa, o les classes ‘d’apropat a la ciència’ per a nens i nenes de primària, o a les ‘d’apropa’t tecnologia’ per a nois i noies de secundària.

D’altra banda, a partir d’ara s’enviarà quinzenalment un butlletí electrònic d’informació amb notícies i recursos tecnològics als usuaris que es registrin al web per estar informats de les novetats.