Comencen els cursos TIC i les extraescolars de la Fundació

Aquesta setmana s’han iniciat els cursos de noves tecnologies i les classes extraescolars de programació i robòtica que la Fundació imparteix en diversos centres educatius de la ciutat.

Les classes s’han adaptat per tal de seguir la normativa de mesures preventives per a la COVID-19. Els grups s’han organitzat per tal de poder garantir la distància social aconsellada, els alumnes han de dur la mascareta en tot moment, disposen de gel hidroalcohòlic a l’inici i final de l’activitat, i cadascú fa servir el seu propi ordinador.

Enguany, per als grups d’extraescolars s’ofereixen quatre cursos diferents, cursos de programació i robòtica per a nens i nenes de primària i secundària, un curs en línia de programació C++ i el grup de makers per a alumnes més avançats.

Els nens i nenes de primària faran servir mBlock, un robot pensat per introduir de forma senzilla la programació a través del llenguatge de programació visual o de blocs.

Els alumnes de secundària treballaran amb el micro:bit, una placa programables en llenguatge de blocs que permet, amb la utilització de diversos sensors de llum, temperatura, pressió, etc., fer diferents projectes.