Casal d'estiu 2019

Monitor

Dirigents. Grup Petits:

Vanessa Oncala Quero

Directora de temps de lleure

Valentín Ojeda Alcántara

Monitor

Suport:

Albert Reina

Monitor en pràctiques

Andrea Brocal

Monitora en pràctiques

Ramón

Monitor en pràctiques

Descripció:

En el casal de l’any 2019 ens hem centrat principalment en el muntatge de la impressora Ender 3 Pro, de Creality.

Creality és una empresa de fabricació d’impressores 3D amb seu a la Xina que fabrica impressores de filament i impressores de resina. La seva línia de productes inclou els kits de bricolatge destinats a l’ús de passatemps, així com les impressores destinades a l’ús industrial.

Creality va obtenir el reconeixement quan es va publicar la impressora 3D pressupostària Ender 3 el març de 2018. El juliol de 2018, Creality va llançar la impressora Ender 3 al domini de codi obert, inclosa la publicació de totes les especificacions de maquinari, fitxers CAD, esquemes de placa i fitxers de microprogramari.

L’Ender 3 ha estat batejada com una opció d’impressora 3D assequible per a ús hobby, i en el moment del llançament el 2018 va establir un referent per a les impressores 3D hobby assequibles.

Projectes nº1. Muntatge d'una impressora 3D

• La impressió 3D. “Les vistes d’un objecte”
  • Muntatge de la impressora
  • Software per imprimir
  • Webs d’aprofitament 3D
  • Pràctiques d’impressió
impressora 2019

Sortides:

Sortida a la Fundació CIM

Sortida al Citilab

Sortida a la piscina

Més activitats:

• Targeta Micro:bit
  • Activitats amb tall làser.
  • Vol amb drons i simuladors de vol
  • Realitat virtual
  • Visualització de pel·lícules.
  • Festa final amb una “Scape Room”

Formació per a pares i mares

Com a activitat “especial” en aquest casal 2019 vam decidir que una de les activitats més importants seria ensenyar als pares i mares dels nens i nenes assistents al nostre casal, el correcte funcionament i manteniment de la impressora 3D, perquè d’aquesta manera, un cop se la portessin a casa, no tinguessin cap tipus de problema.

Aleshores, vam decidir organitzar dues sessions formatives, on vam reunir a totes les persones interessades

Els nens i nenes del casal ja tenen la seva impressora 3D

El Casal Tecnològic de la Fundació Ciutat de Viladecans s'ha acabat.

Blog de seguiment:

blogger

Documentació:

Genius Factory 2019. Planning.

Des d'aquí podràs descarregar tot el planning del casal d'estiu 2019