Apropa't a la tecnologia

Descripció:

Aquest curs 2020-2021, la Fundació Ciutat de Viladecans, ha engegat un nou projecte, conjuntament amb la Xarxa d’innovació educativa i amb la participació dels instituts Olimpia i Sales: “Apropa’t a la tecnologia”, un projecte pilot, destinat a joves de 3r i 4rt de l’ESO.

Aquest projecte consta d’un total de 3 fases per classe, on els i les joves podran muntar una impressora 3D, aprendre el seu funcionament, fer dissenys 3D, programar amb arduino i realitzar un projecte final de curs amb tot el que han après.

Objectius:

• Oferir una nova proposta als insituts Olimpia i Sales, perquè els alumnes puguin disposar d’una programació educativa tecnològica de caràcter més pràctica.
  • Dotar l’escola de la maquinària necessària per a la realització del projecte.
  • Formar els tutors i les tutores, per tal que puguin ajudar a l’alumnat en el seu aprenentatge.
  • Integrar les impressores 3D com un nou element dins de les aules.
foto_impressores_web

Responsable: Fundació Ciutat de Viladecans