La fundació forma a la gent gran del barri de ponent

La Fundació ha organitzat un curs de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a la gent gran del barri de ponent.

Durant els mesos de febrer i març vuit avis i àvies de l’Associació de veïns del barri de ponent estan aprenent a fer servir els seus telèfons intel·ligents amb un formador de la Fundació Ciutat de Viladecans.

Els usuaris aprenen el funcionament dels seus dispositius i a fer servir aplicacions com ara Google Maps, per a crear recorreguts a peu o en cotxe, comunicació a través de WhatsApp, amb el xat i les videotrucades, fer fotos i organitzar-les amb Google fotos i un primer tast de xarxes socials amb Instagram.

La Fundació també forma en l’ús de les noves tecnologies a la gent gran del Centre Sociosanitari Frederica Montseny i les residències de gent gran Atalaia Blanca, Alba-Rosa II, tres Magnòlies i El Carmen.

D’altra banda, també organitza cursos de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a gent gran amb l’ajuda d’alumnes de quart de l’ESO dels instituts de la ciutat en el marc de l’assignatura de Servei comunitari que han de fer tots els alumnes de quart de l’ESO.