La fundació i alumnes de secundària fan classes de smartphone a la gent gran

La Fundació ciutat de Viladecans organitza cursos de formació en l’ús de telèfons intel·ligents per a gent gran amb l’ajuda d’alumnes de quart de l’ESO dels instituts de la ciutat.

Des del mes de novembre i fins a finals de maig, al voltant de trenta alumnes de quart de l’ESO dels instituts Miramar, Josep Mestres i Busquets, i del col·legi Goar i Gabrielistes, s’han format amb tècnics de la Fundació per a impartir classes per millorar l’ús dels telèfons intel·ligents a gent gran.

Aquesta col·laboració s’emmarca en l’assignatura de Servei comunitari que han de fer tots els alumnes de quart de l’ESO. Els nois i noies reben formació sobre el temari a ensenyar i com donar la classe amb tècnics de la Fundació que també estan presents a les classes per ajudar-los en qualsevol moment.

El programa ensenya als usuaris les característiques dels seus dispositius i a fer servir aplicacions com ara WhatsApp o xarxes socials com Instagram.