La Fundació obre les inscripcions als cursos TIC 2023-24

A partir del dimarts dotze de setembre s’inicia el període d’inscripció als cursos de formació en noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

S’oferiran cursos d’alfabetització digital i smartphone per a gent gran, cursos de fabricació digital i classes extraescolars de programació i robòtica per a nens i nenes de primària i secundària.

El període d’inscripció serà del dotze al quinze de setembre ambdós inclosos i l’horari serà de dimarts a dijous de 9 a 13 h i de 16 a 17:30 h i divendres de 9 a 13 h. Les inscripcions presencials es poden fer a la seu de la Fundació, al carrer de l’Antiga riera número 8 o al Casal de la Montserratina a la plaça de la Constitució.

També es poden fer les inscripcions via online al formulari que apareixerà a la web a partir del dimarts dotze.