S’acaben les extraescolars de la Fundació

Les classes extraescolars de robòtica i programació que organitza la fundació per a nens i nenes de les escoles de Viladecans s’acaben.

Una cinquantena de nens i nenes han participat en diferents centres educatius de la ciutat de les classes de programació i robòtica.

Els més petits s’han endinsat en el món de la robòtica amb el robot Edison i els Beeboots per fer els primers passos en el món de la programació.

Els nens i nenes de primària han après programació amb Micro:bit i han experimentat amb diferents tipus de sensors: moviment, llum, proximitat, etc amb una maqueta d’una casa domotitzada. També han treballat amb el robot mbot i han après a programar per blocs.

Els grups de joves han treballat per projectes i per exemple han dissenyat i realitzat unes bosses de roba fent servir la talladora làser, o també han dedicat una part del curs a aprendre programació de videojocs.