Inscripció al Casal d’estiu de noves tecnologies de la Fundació

A partir del dilluns 15 de maig queda oberta la inscripció al Casal d’estiu de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans per a nens i nenes de 9 a 16 anys.

Enguany el casal gira al voltant d’un projecte tecnològic central que per als més petits serà la fabricació d’un altaveu Bluetooth i, per als més grans, un projecte relacionat amb energies renovables.

El casal es farà a les instal·lacions del Centre de recursos per a joves ‘Can Xic’ del 26 de juny al 21 de juliol en horari de 9:30 a 14:00 hores.

S’oferiran 20 places pel grup de petits, nens i nenes de 9 a 12 anys, i 20 places pel grup de joves, nens i nenes de 12 a 16 anys.

A part d’aquests dos projectes centrals, els nens i nenes treballaran durant les quatre setmanes del casal en activitats relacionades amb el disseny 3D, programació, tall làser i soldadura, a part d’altres activitats més lúdiques com ara gimcanes o visionat de pel·lícules. Durant el casal es faran quatre sortides lúdiques per a tots dos grups.

Per a més informació i inscripcions podeu posar-vos en contacte amb Vanessa Oncala / Joan  Bassolas a la seu de la Fundació C/ de l’antiga riera, núm. 8, baixos tel. 936470055 o en el formulari que apareixerà en aquesta mateixa pàgina web a partir del dilluns quinze de maig.