Nous tallers dels alumnes de l’extraescolar del Casal Montserratina

Ja fa unes setmanes que els alumnes de l’extraescolar que la Fundació imparteix al Casal de la Montserratina estan treballant amb la resina epoxi.

Un grup de nens i nenes de 12 a 15 anys del grup d’extraescolar que la Fundació té al casal de la Montserratina han començat a treballar amb la resina epoxi. Amb aquest material, els nens i nenes han après a fer objectes amb motlles.

La resina epoxi es un material mal·leable que un cop solidificat és molt resistent i es fa servir a part de les seves aplicacions industrials per fer objectes d’art i decoració, sobretot per fer reproducció de figures de personatges.

Els nois i noies del casal han treballat amb tints i aplicació d’altres materials per crear petites joies i clauers.