Formació en noves tecnologies a les residències de gent gran

La Fundació Ciutat de Viladecans inicia per segon any les sessions de formació en l’ús de noves tecnologies als centres sociosanitaris i residències de gent gran de la ciutat.

En concret aquest any participen en aquesta iniciativa el Centre Sociosanitari Frederica Montseny i les residències de gent gran Atalaia Blanca, Alba-Rosa II, tres Magnòlies i El Carmen.

Aquesta iniciativa forma part de la mesura 12 del Pla de Reactivació Local, que té per objectiu capacitar a la ciutadania i entitats, i en concret dotar i formar en tecnologies a les persones grans perquè no quedin excloses del nou sistema de comunicació.

Els usuaris d’aquests centres treballen amb tauletes i fan un treball d’estimulació cognitiva en grups reduïts.