Reorienta la teva carrera professional amb Digital Talent i la Fundació

La Fundació col·labora amb Digital Talent en un programa de tallers de formació per a professionals sense experiència en el món digital que vulguin redirigir la seva carrera cap al sector TIC o formar-se en competències digitals avançades per tal de millorar el seu perfil sigui quin sigui el sector professional de procedència.

Amb aquests tallers els participants descobriran quin és el perfil digital que millor s’adapta a les seves habilitats i interessos. S’impartiran cinc tallers o s’ensenyarà com treballa una persona en l’àmbit web o en el desenvolupament d’aplicacions mòbil, es mostraran les eines d’un consultor en CRM & ERP, els nous llenguatges de programació i eines com el Low-Code, les particularitats de treballar en el núvol o en Intel·ligència Artificial, per a què serveix el Big Data i les seves principals aplicacions, entre altres.​

Els tallers, que són gratuïts, consten de dues hores de les quals noranta minuts de formació i trenta de consultes amb un professor especialitzat.

Els pròxims tallers seran la primera setmana de maig, si esteu interessats podeu conèixer més detalls i fer la inscripció en aquest enllaç