Els instituts Sales i Olímpia finalitzen la segona edició del Apropa’t a la Tecnologia

Aquesta setmana, els alumnes dels instituts Sales i Olímpia han finalitzat les classes d’apropa’t a la Tecnologia que s’imparteixen des de la Fundació a diferents centres de secundària de la ciutat.

El projecte ‘Apropa’t a la Tecnologia’ creat per la Fundació té la intenció d’acostar la fabricació digital i la programació als i les joves de secundària de diferents instituts i col·legis de Viladecans. Durant un quadrimestre, els alumnes de tecnologia treballen amb un monitor de la Fundació per aprendre a fer servir les impressores 3D, a programar amb Arduino i posar-ho en pràctica en un projecte.

L’Institut Sales i l’Institut Olímpia han estat els primers a participar en l’Apropa’t a la Tecnologia. L’experiència ha tingut molt d’èxit entre els i les alumnes i enguany han repetit.

El següent quadrimestre s’han adherit al projecte l’Institut Mestres i Busquets i el Col·legi Sagrada Família que aviat començaran les classes.