Es traslladen les classes que la Fundació fa al Casal de la Montserratina

Des del passat divendres les classes que la Fundació imparteix al Casal de barri de la Montserratina s’han traslladat al Centre de recursos per a joves de Can Xic i a l’aula de la seu de la Fundació.

Per fer front a l’administració de dosis de reforç de la vacuna de la COVID-19, iniciada fa unes setmanes pel Departament de Salut de la Generalitat, el Casal de barri de la Montserratina s’ha convertit des del passat divendres dia 10 en un punt de vacunació i totes les activitats que es desenvolupen al casal han estat traslladades a altres dependències municipals.

De moment les classes del primer trimestre ja no tornaran al casal i l’activitat de formació de la Fundació i les altres entitats presents al casal tornaran a la seva seu un cop les necessitats sanitàries ho permetin.