Divendres es tanca la preinscripció als cursos de la Fundació

Fins divendres teniu temps per apuntar-vos als cursos de noves tecnologies i a les extraescolars de la Fundació Ciutat de Viladecans.

Teniu cursos de capacitació digital, des del nivell 0, per a persones que mai han tingut cap contacte amb l’ordinador i el que volen és aprendre com moure el ratolí, com escriure i com fer algun document, com ara cartes o cartells, fins a nivell 3, per estar al dia de totes les noves aplicacions que existeixen a la xarxa per a comunicar-se amb la família, fer tràmits en línia, fer compres amb seguretat, fer servir un certificat digital, etc.

També teniu un curs destinat a persones que disposen d’un ordinador MAC i el Club de robòtica per a joves on es treballaran diferents projectes tecnològics.

Quant a programació, aquest any es posarà en marxa una nova edició del curs de programació C++ i com a novetat s’inicia un curs de programació de videojocs amb Unity.

D’altra banda, encara hi sou a temps a inscriure als vostres fills a les extraescolars de programació i robòtica per a nens i nenes de primària i secundària.

Si esteu interessats en qualsevol d’aquests cursos podeu fer la preinscripció presencialment, demanant cita prèvia al telèfon 936470055 de 9 a 14 h, o a través omplint aquest formulari.