Comencen els cursos TIC de la Fundació

La pròxima setmana es posen en marxa els cursos de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

D’octubre a desembre s’inicia el primer trimestre de cursos tant de capacitació digital, des del nivell 0, per a persones que mai han tingut cap contacte amb l’ordinador i el que volen és aprendre com moure el ratolí, com escriure i com fer algun document, com ara cartes o cartells, fins a nivell 3, per estar al dia de totes les noves aplicacions que existeixen a la xarxa per a comunicar-se amb la família, fer tràmits en línia, fer compres amb seguretat, fer servir un certificat digital, etc.

També es posen en marxa les classes extraescolars de robòtica i programació per a nens i nenes de primària i secundària a les escoles Can Palmer i Montserratina. Enguany també hi ha grups d’extraescolars a la seu de la Fundació i el club de robòtica per a joves al casal de la Montserratina.

D’altra banda comencen els cursos online de programació, concretament un curs de C++, i un de Unity per a iniciar-se en la creació de videojocs.

Si esteu interessats en qualsevol d’aquests cursos, encara hi ha places disponibles, podeu fer la inscripció per telèfon al 936470055 de 9 a 13 h.