S’obre la preinscripció als cursos de la Fundació

Del 13 al 24 de setembre es posa en marxa el procés de preinscripció als cursos de noves tecnologies de la Fundació Ciutat de Viladecans.

Enguany s’ofereixen cursos de capacitació digital, des del nivell 0, per a persones que mai han tingut cap contacte amb l’ordinador i el que volen és aprendre com moure el ratolí, com escriure i com fer algun document, com ara cartes o cartells, fins a nivell 3, per estar al dia de totes les noves aplicacions que existeixen a la xarxa per a comunicar-se amb la família, fer tràmits en línia, fer compres amb seguretat, fer servir un certificat digital, etc.

D’altra banda també es farà un curs per a aprendre a fer servir els ordinadors MAC i el Club de robòtica per a joves on es treballaran diferents projectes tecnològics.

Quant a programació, aquest any es posarà en marxa una nova edició del curs de programació C++ i com a novetat s’inicia un curs de programació de videojocs amb Unity.

Finalment, un any més la Fundació és centre col·laborador per a fer l’examen acTIC d’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació de la Generalitat de Catalunya i també s’oferiran cursos de preparació per a aquesta prova.

Si esteu interessats en qualsevol d’aquests cursos podeu fer la preinscripció presencialment, demanant cita prèvia al telèfon 936470055 de 9 a 14 h, o a través omplint aquest formulari.