Finalitzen les extraescolars de la Fundació

Aquesta setmana han finalitzat les classes extraescolars de programació i robòtica que organitza la Fundació Ciutat de Viladecans per a les escoles de la ciutat.

Enguany, s’han ofert quatre cursos diferents. Per als nens i nenes de primària s’han fet cursos de programació i robòtica. Pels de secundària, a més s’ha fet un curs en línia de programació C++ i el grup de makers per a alumnes més avançats.

Els nens i nenes de primària faran servir mBlock, un robot pensat per introduir de forma senzilla la programació a través del llenguatge de programació visual o de blocs. També han treballat amb Lego WeDo.

Els alumnes de secundària treballaran amb el micro:bit, una placa programables en llenguatge de blocs que permet, amb la utilització de diversos sensors de llum, temperatura, pressió, etc., fer diferents projectes.

En total una vintena de nens i nenes han participat en aquests cursos que enguany han estat més reduïts per tal de complir la normativa COVID.

El pròxim mes de setembre, amb l’inici del curs escolar es tornaran a posar en marxa les extraescolars de la Fundació.