Casal estiu 2020

S’obre la inscripció al Casal d’estiu ‘Genius Factory’ de la Fundació

Aquesta setmana s’obre el període d’inscripció al Casal d’estiu ‘Genius Factory’ de noves tecnologies de la Fundació i la Xarxa d’Innovació Educativa (XIE).

Aquest any el casal es farà del 28 de juny al 23 de juliol a Can Xic i per a nens i nenes de 10 a 15 anys. L’horari del casal serà de 9:30 a 14:00 de dilluns a divendres i es faran entrades i sortides esglaonades per mantenir les mesures de protecció COVID.

Com cada any es farà un projecte tecnològic, aquest any els nens i nenes fabricaran un joc interactiu de llums i sons. Per a fer aquest projecte treballaran la impressió 3D, la programació i aprendran a soldar per unir els diferents components.

A part del projecte tecnològic, també estan programades diferents sortides culturals i d’esbarjo com ara una sortida a Sant Ramon, una a la platja, la visita al laboratori tecnològic Citilab de Cornellà i al museu de les il·lusions de Barcelona.

El preu del casal és de 425 € les quatre setmanes del casal (material inclòs) i per apuntar-se cal omplir el següent formulari d’inscripció.