Gran èxit del taller de reg automatitzat a la Fira de Sant Isidre

El taller de reg automatitzat que la Fundació Ciutat de Viladecans va presentar la passada edició de la Fira de Sant Isidre va ser tot un èxit.

Durant el cap de setmana van passar per l’estand de la Fundació més de setanta persones que van participar en algun dels tretze tallers de fabricació d’un sistema de reg automatitzat que es van fer.

Els participants van conèixer com es programa una placa Arduino dotada d’uns sensors de llum, humitat i temperatura per tal que es posi en funcionament automàticament una bomba de reg quan les dades recollides indiquin variacions en els límits establerts en la programació.

Les famílies participants van poder muntar el seu sistema de reg en una jardinera, comprovar el seu funcionament i emportar-se’l a casa.

Si no vàreu passar per la fira de Sant Isidre i voleu conèixer com funciona l’aplicació de la informàtica per la creació del vostre propi reg automatitzar, podeu participar en els tallers que es faran els pròxims dissabtes, 25 de maig, 1 i 8 de juny, a la Biblioteca de Viladecans a partir de les 10.00 h. Aprendreu com programar la placa Arduino per tal que funcioni quan detecti variacions en la llum, humitat i temperatura i a modificar els valors depenent del cultiu que vulgueu conrear.

Les persones interessades a participar en aquests tallers, poden dirigir-se a la Fundació Ciutat de Viladecans telf. 936470055 i per correu electrònic a [email protected] o bé a la Biblioteca de Viladecans telf. 936374090