Construeix la teva impressora 3D al Casal tecnològic de la Fundació

Un cop més arriba l’estiu i amb ell les ganes de viure noves aventures, experiències i emocions. Si t’agraden les noves tecnologies, la Xarxa d’Innovació Educativa i la Fundació Ciutat de Viladecans et proposen un casal dedicat a la fabricació digital i la impressió 3D.

Durant tres setmanes aprendràs com funciona la impressió 3D i fabricaràs la teva pròpia impressora 3D que després t’emportaràs a casa.

Per a nens i nenes de 9 a 16 anys i del 25 de juny al 15 de juliol a Can Xic. Podreu gaudir també d’activitats de realitat virtual, fareu volar drones, anireu a la piscina, excursions…

El Preu del casal és de 425 € (inclou el cost de la impressora) i l’horari serà de 9.30 fins a 14.00 de dilluns a divendres (amb acollida a les 9.00).

Podeu inscriure’s omplint el formulari que trobareu a: http://www.viladecans.cat abans del 31 de maig.

Per a més informació podeu trucar al 936470055 o bé escriure al correu electrònic [email protected] o bé a [email protected]