Comença la preinscripció als cursos i extraescolars de la Fundació

La preinscripció es farà del 12 al 20 de setembre, de dilluns a dijous de les 9 a les 13 h i de les 16 a les 17:30 h, i els divendres de 9 a 13 h i es podran fer al Casal de la Montserratina, a la Fundació Ciutat de Viladecans o en el web de la Fundació Ciutat de Viladecans. S’ofereixen cursos de capacitació digital, fabricació digital, programació, extraescolars i taller de smartphone.

Per a la gent gran hi haurà diversos cursos d’introducció a les noves tecnologies. Els alumnes aprendran a fer servir el correu electrònic, a comprar per internet o a fer diversos tràmits administratius. També s’ofereixen tallers per a treure profit del telèfon intel·ligent.

Per a adults i joves s’han dissenyat tallers per aprendre a fer servir impressores 3D i talladora làser. També s’ofereixen tallers de programació C++, Python i Unity.

Pels nens i nenes de primària i secundària s’han programat extraescolars de programació i robòtica.

Finalment, també s’inicien els cursos en línia per a obtenir el certificat acTIC bàsic i mig amb la possibilitat d’examinar-se presencialment a l’ateneu d’entitats Pablo Picasso.