Finalitzen les classes d’Apropa’t a la Tecnologia al Col·legi Sant Gabriel.

Setanta-cinc nens i nenes de tercer i quart de l’ESO del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans han participat aquest trimestre a les classes d’Apropa’t a la Tecnologia.

Els alumnes participants han presentat els seus projectes finals on han posat en pràctica els coneixements apressos durant aquest període. Els membres del grup guanyador han rebut un obsequi per part de la Fundació.

El projecte ‘Apropa’t a la Tecnologia’ creat per la Fundació té la intenció d’acostar la fabricació digital i la programació als i les joves de secundària de diferents instituts i col·legis de Viladecans. Durant un quadrimestre, els alumnes de tecnologia treballen amb un monitor de la Fundació per aprendre a fer servir les impressores 3D, a programar amb Arduino i posar-ho en pràctica en un projecte.

El següent quadrimestre començaran les classes a l’Institut Torre Roja i al Col·legi Sagrada Família.