S’acaben els cursos de formació de la fundació

Aquesta setmana finalitzen els cursos de formació que s’han impartit des de la fundació durant aquest curs.

Durant nou mesos s’han impartit des de la fundació cinquanta-nou cursos, per a nens i joves  des de cursos de ‘Unity’ i programació ‘C++’, el club de robòtica a les extraescolars de robòtica i disseny 3D.

Per a persones adultes, s’han programat cursos de capacitació, nivells 0 a 3, on han après a fer servir les noves tecnologies: navegació per Internet, correu electrònic, fer compres a la xarxa, etc. També s’han fet grups de fabricació digital on han après a fer servir impressores 3D i la talladora làser; i també s’ha creat un grup sènior de programació amb C++. En total han passat per les aules de la fundació gairebé 400 persones.

D’altra banda, també es clouen els cursos de formació ACTIC on la fundació és centre col·laborador i per on han passat més d’un centenar d’alumnes.