La Fundació inicia un nou curs

L’equip de la Fundació torna a posar-se en marxa després de les vacances d’estiu. Enguany la nova normalitat obliga a fer canvis a l’hora d’iniciar les activitats de formació.

Estem treballant per organitzar cursos de formació en noves tecnologies per a gent gran i també extraescolars de robòtica i programació. Així, per a les persones que volen iniciar-se hem creat el curs (SOC NOVELL) També oferirem cursos de seguiment (CORREU I NAVEGACIÓ) on s’aprendrà a fer servir el correu electrònic i a navegar per Internet. I finalment cursos de perfeccionament (APROFITAR LA XARXA) on es treballaran les xarxes socials.

Com a novetat d’enguany, s’ha creat un curs TECNOLOGIA COVID-19 adreçat a la gent que té coneixements de la xarxa, on ensenyarem a fer videotrucades, tràmits en línia, certificació digital i seguretat a la xarxa, entre d’altres. L’objectiu d’aquest nou curs és dotar a la ciutadania dels coneixements i les competències en aquelles aplicacions útils per a la “nova normalitat” on, cada vegada més, totes les gestions es fan en línia en lloc de presencialment.

Quant a les extraescolars, continuarem oferint cursos de programació i robòtica. Amb els de primària treballarem amb Lego Wedo i Scratch i programació amb Arduino i els de Secundària treballaran amb Micro:bit, per acabar el curs amb la presentació d’un projecte.