Preinscripció als cursos de noves tecnologies per gent gran

Del 17 al 25 de setembre s’obre el període de preinscripció als cursos de noves tecnologies per a la gent gran. La inscripció es podrà fer telefònicament a 936470055 o omplint el formulari que trobareu en aquest enllaç.

Les persones que no puguin inscriure’s per aquestes vies, ho podran fer presencialment a la seu de la Fundació, demanant cita prèvia al 936470055 i respectant les mesures de prevenció, ús obligatori de mascareta, desinfecció amb gel hidroalcohòlic i distància de seguretat. L’horari serà de 9 a 14 h. No es tindrà en compte l’ordre de matriculació a l’hora d’adjudicar les places. La setmana del 28 de setembre al 2 d’octubre es confirmarà la plaça de manera telefònica.

Com cada any s’ofereixen cursos d’iniciació (SOC NOVELL) per a persones que mai han fet servir un ordinador. Cursos de seguiment (CORREU I NAVEGACIÓ) on s’aprendrà a fer servir el correu electrònic i a navegar per Internet. Perfeccionament (APROFITAR LA XARXA) on es treballaran les xarxes socials.

Com a novetat d’enguany, s’ha creat un curs TECNOLOGIA COVID-19 adreçat a la gent que té coneixements de la xarxa, on ensenyarem a fer videotrucades, tràmits en línia, certificació digital i seguretat a la xarxa, entre d’altres. L’objectiu d’aquest nou curs és dotar a la ciutadania dels coneixements i les competències en aquelles aplicacions útils per a la “nova normalitat” on, cada vegada més, totes les gestions es fan en línia en lloc de presencialment.

Els cursos seran de matí i tarda, en grups reduïts i es faran al Casal del barri de la Montserratina, a l’Ateneu d’Entitats Pablo Picasso, al Casal d’Alba-rosa i a la Fundació Ciutat de Viladecans. Tindran una durada de deu sessions, un dia a la setmana i començaran la setmana del cinc d’octubre