Casal estiu 2020

El Casal d’Estiu de la Fundació ja ha començat

Des d’avui fins al pròxim 24 de juliol una vintena de nens i nenes de la ciutat gaudiran del casal de noves tecnologies que organitza la Fundació Ciutat de Viladecans, conjuntament amb la Xarxa d’innovació educativa de l’ajuntament de Viladecans.

Durant el casal, els nens i nenes fabricaran un vúmetre, un dispositiu indicador en equips d’àudio per mostrar el nivell de senyal en unitats de volum. El dissenyaran i fabricaran amb impressió 3D i amb llums LED de colors.

D’altra banda, aprendran a soldar per construir una ‘Game Hat‘, una consola de videojocs fabricada a partir d’una Raspberry Pi on podran redescobrir els jocs retro.

A part d’aquests dos projectes que ocuparan bona part del casal també faran moltes altres activitats tecnològiques i diferents sortides lúdiques.

casal estiu 2020