La Fundació col·labora en el repartiment d’elements de seguretat al comerç local

Treballadors i treballadores de la Fundació participen aquests dies en les tasques de fabricació i distribució d’elements de seguretat per als comerços de la ciutat de menys de 400 metres quadrats que ja poden atendre els compradors amb cita prèvia.

Concretament s’està lliurant pantalles de seguretat, mascaretes i difusors de gel hidroalcohòlic als titulars dels establiments comercials. La bossa amb aquests elements de protecció es pot recollir amb cita prèvia al Centre de Recursos per a Joves de Can Xic.

De moment l’ajuntament ja té comandes per a 54 establiments per un total de 245 pantalles facials, 54 pots de gel i 3.430 mascaretes quirúrgiques.

Des de l’inici de la crisi sanitària, l’Ajuntament, a través del servei de Viladecans Innovació Empresarial i la Fundació Ciutat de Viladecans, ha repartit pantalles facials, mascaretes, gel i guants. En el cas de les pantalles, s’han lliurat 526 a 114 empreses i comerços. També, s’han portat més de 300 pantalles a residències de gent gran de la ciutat. Tots aquests lliuraments s’han fet a domicili, amb l’ajuda dels voluntaris de Protecció Civil. A partir d’ara, es fixa el punt de lliurament presencial a Can Xic, amb cita prèvia, els dilluns, dimecres i divendres, de 9 a 14 hores.

Les pantalles de protecció es fabriquen amb impressió 3D; la Fundació ja n’ha produït més de 1000 al W!lab de Can Xic, i també n’han fet el grup de Makers de Viladecans, i Viladecans Innovació Empresarial.