La Fundació Ciutat de Viladecans reobre les seves portes

A partir d’aquest dilluns la Fundació Ciutat de Viladecans torna a poc a poc a l’activitat.

De moment només ‘atendrà de forma telefònica i presencial per informar sobre el casal d’estiu de noves tecnologies, que està previst pel mes de juliol, i dels cursos d’informàtica per a gent gran.

Com cada any, està previst realitzar un casal d’estiu dedicat a les noves tecnologies que s’iniciarà a finals del mes de juny fins a la primera quinzena de juliol. El casal es farà al Centre de Recursos per a joves de Can Xic per a nois i noies d’entre 9 i 16 anys.

D’altra banda, a partir del 12 de setembre es posarà en marxa la matriculació per als cursos de formació en ofimàtica, introducció a internet i a la robòtica per a gent gran.