Dilluns 16 comencen les inscripcions als cursos d’introducció a les TIC

La Fundació Ciutat de Viladecans obrirà el dilluns 16 de setembre a les 9 h el període d’inscripció als cursos d’introducció a les noves tecnologies per a la gent gran. S’oferiran cursos d’introducció i de segon nivell d’ofimàtica on els alumnes aprendran el funcionament de programes de tractament de textos i introducció a internet i correu electrònic.

També s’oferiran cursos per aprendre a aprofitar tots els recursos dels telèfons intel·ligents. D’altra banda s’oferiran cursos en el marc del pla de barris de la Montserratina i les matriculacions es faran el mateix dia 16 però al Casal de barri de la Montserraina.

Com a novetat d’enguany s’han programat cursos d’introducció a la ciència a partir de l’experimentació i la barreja de disciplines i coneixements.

Les persones interessades s’hauran de matricular-se el pròxim 16 de setembre a partir de les 9 del matí a la Fundació ciutat de Viladecans, carrer de l’antiga riera, 8.

D’altra banda, també a partir del 16 de setembre s’obre el període d’inscripció als cursos en línia de l’ACTIC, l’Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i Comunicació de la Generalitat de Catalunya que certifica la competència digital. La matrícula es pot fer presencial o també trucant al telèfon 936470055 o per correu electrònic a [email protected].