Comença el Casal d’estiu tecnològic de la Fundació

Durant tres setmanes 46 nois i noies d’entre 9 i 16 anys de la ciutat participaran en el casal tecnològic de la Xarxa d’Innovació Educativa (XIE) i la Fundació Ciutat de Viladecans.

Els nens i nenes aprendran com funciona la impressió digital i fabricaran la seva pròpia impressora 3D que després s’emportaran a casa.

A part de la fabricació digital també faran activitats de realitat virtual, volaran drones, s’iniciaran en la programació amb micro:bit, una targeta programable que es fa servir al sistema educatiu britànic i també es relaxaran a la piscina del Podium.

D’altra banda, cada setmana faran una sortida; així aniran al Citylab de Cornellà on faran tallers tecnològics i visitaran el Cim UPC a Barcelona, el centre d’impressió 3D més potent del sud d’Europa on coneixeran les últimes tendències en impressió 3D i veuran en acció impressores 3D industrials.