Trobada sobre Transformació Digital en el 3r Sector

El passat 27 de febrer es va celebrar en el Hotel NH Collection Barcelona Tower de l’Hospital de Llobregat, la trobada promoguda per la Fundació Vodafone Espanya sobre “Transformació Digital per al Tercer Sector”, a la que van assistir 25 representants de diferents entitats que col·laboren amb la Fundació a Catalunya, entre les quals es trobaven Secot Bcn, la Fundació Pere TarresAndi Down Sabadell, Aspace Barcelona, Sant Joan de Déu, Hospital de la Vall d’Hebron, Trace, TMB i la Fundació Ciutat de Viladecans.

L’objectiu va ser debatre sobre el concepte de Transformació Digital i el seu grau d’implementació a cadascuna d’elles, com via per a ser més eficients, eficaços i innovadors en la important tasca social que desenvolupen i sobre el grau de maduresa tecnològica en què es troben.

La Fundació Ciutat de Viladecans va comptar amb la col·laboració especial del Sr. Manuel Bernal, usuari dels tallers de dispositius mòbils, que va explicar la seva experiència com a alumne: “He après que no haig d’esperar a la parada del bus, perquè ho miro amb l’aplicació del TMB

Tots van coincidir en la gran oportunitat que la Transformació Digital ofereix tant per al sector empresarial com per a les entitats no lucratives.