Vilawatt

L’equip tècnic de la Fundació Ciutat de Viladecans treballa en el manteniment, actualització i millora del web Vilawatt.

En aquest nou web podeu trobar tota la informació relacionada el procés local de Transició energètica renovable, que impulsa el canvi de model energètic basat en energies fòssils i nuclears per un altre nou model basat en energies descarbonitzades, renovables, properes i amb major participació de la ciutadania, amb els objectius de lluitar contra el canvi climàtic i fer més habitable la nostra ciutat.

Vilawatt es tracta d’una iniciativa pionera que ha fet que Viladecans sigui de les primeres ciutats que està implantant la revolució energética renovable i ciutadana. Va néixer d’una proposta de l’Ajuntament de Viladecans que en 2016 va tenir el suport de la Unió Europea a través de la primera convocatoria de les ajudes Urban Innovative Actions (UIA). Només tres ciutats van ser escollides per abordar els reptes de la transició energética des de les ciutat amb projectes innovadors i d’implicació ciutadana: París (França), Göteborg (Suècia) i Viladecans.

Responsable: Joan Bassolas Ferran

Mail del responsable: [email protected]