Ciencia en Acción

L’equip tècnic de la Fundació Ciutat de Viladecans treballa en el manteniment, actualització i millora del web Ciencia en Acción.

Ciencia en Acción és un concurs científic dirigit a les comunitats escolars, professors i divulgadors científics de l’àrea geogràfica iberoamericana. Amb vint-i-tres edicions a la seva esquena, aquest esdeveniment s’ha convertit en una fira de ciències reconeguda en l’àmbit internacional.

És fruit de la col·laboració de diverses institucions i organitzacions, incloent-hi la Red Innpulso i Societats i Instituts científics d’Espanya. Amb la cooperació d’aquestes entitats es garanteix que l’esdeveniment mantingui els més alts estàndards científics i educatius.

La Fundació, com a secretaria tècnica de l’activitat, té la responsabilitat de coordinar l’esdeveniment internament. Això inclou validar els projectes presentats, establir contacte amb el jurat i gestionar tota la comunicació relacionada amb l’esdeveniment. La nostra dedicació assegura que Ciencia en Acción continuï sent un esdeveniment de primera categoria, contribuint a acostar la ciència a un públic cada vegada més ampli.

Responsables:

Joan Bassolas Ferran