Tercera setmana del casal de la Fundació Ciutat de Viladecans 2023

Els nens i nenes del casal d’estiu de la Fundació comencen la tercera setmana amb els seus projectes a la recta final.

Els més petits ja han pogut escoltar música amb els seus altaveus Bluetooth, ja estan enllestint la fase de muntatge i soldadura dels diferents components electrònics i han provat el seu correcte funcionament. Ara hauran d’acabar el muntatge de la carcassa i els protectors dels altaveus i després dedicaran el seu temps a la pintura, decoració i personalització del seu projecte.

A part del treball en el seu projecte, els més petits també han tingut temps aquesta setmana d’experimentar amb la llum i les ombres i han fet les seves pròpies històries en un teatre d’ombres xineses.

El grup de joves també està treballant en el seu projecte de plaques solars, ja està força avançat, aviat el tindran muntat i podran començar a programar-lo per tal de rebre informació a la pantalla led com ara la temperatura ambient o d’altres informacions i també produiran energia per poder carregar dispositius com ara el mòbil.